Tyt. tomu 29, 2: Chosen Educational and Pedeutological Concepts in Ukrainian Pedagogy ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 2, s. 139-147 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Tropami Paolo Freirego: W poszukiwaniu edukacyjnego dialogu
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Sanecki, Grzegorz. Red.
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:27793
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
10 lis 2017
111
113
https://bc.umcs.pl/publication/30777
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Zabolotna, Oksana - Following Paulo Freire: In Search of Educational Dialogue | 22 kwi 2021 |
Galiere, Mehdi Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Wierzejska, Joanna. Redaktor Sanecki, Grzegorz. Redaktor