Tyt. równol.: Teachers' attitude towards integration of the disabled children at school ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 18 (2005), s. 139-154 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:21880
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 18 (2005)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
18 gru 2015
693
693
https://bc.umcs.pl/publication/24637
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Chodkowska, Maria, Kazanowski, Zdzisław - Postawy nauczycieli wobec integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych | 22 kwi 2021 |
Chodkowska, Maria Kazanowski, Zdzisław (1966-) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Kanios, Anna. Red.
Kazanowski, Zdzisław Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Kazanowski, Zdzisław Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Chodkowska, Maria Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Kazanowski, Zdzisław (1966- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Kazanowski, Zdzisław (1966- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.