Tyt. równol.: Risk perception as a determinant of consumer behaviorin distribution channel ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 1, s. 71-79 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
21 paź 2015
407
407
https://bc.umcs.pl/publication/23749
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Lipowski, Marcin - Postrzeganie ryzyka jako czynnik warunkujący zachowanie konsumenta w kanale dystrybucji | 21 maj 2024 |
Lipowski, Marcin Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Pokojski, Artur Lipowski, Marcin Zajkowski, Robert. Rekaktor
Kowerski, Mieczysław