Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia
Wpływ mediów na zachowania wyborców
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Marczewska-Rytko, Barbara. Redaktor naczelny
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:50388
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia. Vol. 31 (2024), 1
17 mar 2025
14 mar 2025
27
https://bc.umcs.pl/publication/54466
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Tabis, D. Media influence on voter behavior | 17 mar 2025 |
Goworek, Tomasz Goworek, Jacek (1949- ). Red.
Chotkowski, Maciej Czerwiński, Andrzej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Czerski, Wojciech Gonciarz, Edyta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Świdzińska, Agata. Red.
Rudera, Piotr Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Rejakowa, Bożena Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna
Marquardt, Dorota Nowak-Teter, Ewa. Red.
Sowa, Paulina Radomski, Andrzej (1964- ) red.