Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia
Wydawnictwo Uniwerstetu Marii Curie-Skłodowskiej
Więcek-Janka, Ewa ; Łukaszewicz, Sylwia ; Sukiennik, Katarzyna ; Śliwińska, Alicja
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 58 (2024), 4
27 paź 2025
9 gru 2024
53
https://bc.umcs.pl/publication/53567
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Perception of family and non-family company logos in eye tracking and face reading studies | 27 paź 2025 |
Polska, Anna Łanczont, Maria. Red.
Adamczak, Mikołaj Broda, Marta Kurzyńska, Karolina Łucka, Katarzyna Graczyk-Kucharska, Magdalena
Adamik-Szysiak, Małgorzata Maguś, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Balcer, Wiktor Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor