Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia
Wydawnictwo Uniwerstetu Marii Curie-Skłodowskiej
Więcek-Janka, Ewa ; Łukaszewicz, Sylwia ; Sukiennik, Katarzyna ; Śliwińska, Alicja
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 58 (2024), 4
13 gru 2024
9 gru 2024
1
https://bc.umcs.pl/publication/53567
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Perception of family and non-family company logos in eye tracking and face reading studies | 13 gru 2024 |
Polska, Anna Łanczont, Maria. Red.
Adamczak, Mikołaj Broda, Marta Kurzyńska, Karolina Łucka, Katarzyna Graczyk-Kucharska, Magdalena
Stolarska, Agnieszka (ekonomia). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Centrum Europy Wschodniej UMCS Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Politologi Baluk, Walenty. Redaktor naczelny
Peszyński, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Adamik-Szysiak, Małgorzata Maguś, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Żukowski, Mateusz Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor