Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia
Wydawnictwo Uniwerstetu Marii Curie-Skłodowskiej
Spychała, Małgorzata ; Goliński, Marek ; Piotrowski, Bartosz ; Łucka, Katarzyna ; Adamczak, Mikołaj
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 58 (2024)
9 gru 2024
9 gru 2024
3
https://bc.umcs.pl/publication/53563
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Factors influencing the effectiveness of enterprise narketing communications | 9 gru 2024 |
Reformat, Beata Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Ramírez, Rubén Nowak-Teter, Ewa. Red.
Krajka, Andrzej Gaworczyk, Teresa. Red. Olczak, Jadwiga. Red. Wojnarowicz, Stanisława. Red
Hernik, Joanna Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Polska, Anna Łanczont, Maria. Red.
Adamczak, Mikołaj Broda, Marta Kurzyńska, Karolina Łucka, Katarzyna Graczyk-Kucharska, Magdalena