Tytuł:
Samoocena a poziom aspiracji edukacyjno-zawodowych uczniów
Tytuł publikacji grupowej:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Tytuł równoległy:
Self-esteem and the level of pupils’ educational and professional aspirations
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
aspiracje ; samoocena ; uczniowie ; rodzina dysfunkcjonalna
Opis:
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 37 (2024), 1, s. 139-151 ; streszczenia w języku polskim, angielskim
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Data wydania:
Typ zasobu:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 34 (2024), 1