Tytuł:
Self-regulated learning and listening achievement of Turkish EFL learners
Tytuł publikacji grupowej:
Lublin Studies in Modern Languages and Literature
Inny tytuł:
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
flipped classroom model ; self-regulated learning ; listening skills achievement ; EFL ; Common European Framework of Reference for Languages (CEF)
Opis:
streszczenie w języku angielskim ; artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 47, No 3 (2023), s. 41-55
Uwagi:
redaktorzy: Jerzy Brzeziński, Irena Nowicka-Koźluk, Janusz Golec, Jarosław Krajka and Jolanta Knieja ; od 2013 publikowane online w formule open-access przez Wydawnictwo UMCS
Wydawca:
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filologiczny
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Lublin Studies in Modern Languages and Literature