Engineering pedagogy as the theoretical basis of training engineers
Tytuł publikacji grupowej:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Autor:Tymkiv, Nadiya ; Tymkiv, Sofiia
Temat i słowa kluczowe:edukacja inżynierska ; pedagogika inżynierska ; Międzynarodowe Towarzystwo Pedagogiki Inżynierskiej (IGIP) ; kryteria akredytacji IGIP ; kompetencje zawodowe
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36, 3 (2023), s. 79-91 ; tytuł równoległy w języku polskim: Pedagogika inżynierska jako podstawa teoretyczna kształcenia inżynierów ; streszczenia w języku polskim, angielskim
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Nychkalo, Nella. Redaktor numeru ; Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło: Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36, 3 (2023)
Prawa: