Nurturing mindful behaviour in translation students. From learning practices to disposition
Tytuł publikacji grupowej:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Tytuł poprzedni:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio F, Humaniora Vol. 31-Vol 37
Autor: Temat i słowa kluczowe:profesjonalizacja ; edukacja tłumaczy ; uważne uczenie się ; kompetencje tłumaczeniowe ; refleksyjne uczenie się
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 41 (2023), 2, strony 195-216 ; tytuł równoległy: Rozwijanie uważnych zachowań u studentówprzekładoznawstwa. Od praktyki do usposobienia ; streszczenia w językach angielskim, polskim
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 41 (2023), 2
Prawa: Źródło finansowania :Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego