Homo faber w (glotto)dydaktyce polonistycznej. O twórczym wykorzystaniu wzoru i roli nauczyciela
Autor: Temat i słowa kluczowe:metoda analizy i twórczego wykorzystania wzorów ; Zbigniew Herbert ; nauczyciel ; kreatywność ; kompetencje tekstotwórcze ; język polski jako język rodzimy ; polski jako język obcy
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova Vol. 8 (2023), s. 85-104 ; tyt. równoległy: Homo faber in (glotto)didactics of the Polish language: on the method of analysis and the creative use of text and the role of the teacher
Wydawca: Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Karwatowska, Małgorzata. Red.
Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova
Prawa: