Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
strony 63-76 ; streszczenie w języku angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor ; Maguś, Wojciech. Redaktor
Jan 15, 2024
Nov 28, 2023
41
https://bc.umcs.pl/publication/51526
Edition name | Date |
---|---|
Marketing i rynek polityczny jako elementywpływające na wizerunek i wynik wyborczy. Analiza kampanii parlamentarnej | Jan 15, 2024 |
Peszyński, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Adamik-Szysiak, Małgorzata Maguś, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Żukowski, Mateusz Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Drosik, Adam Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Łukasik-Turecka, Agnieszka Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Michno, Magdalena Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Seklecka, Aleksandra Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor