artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 39 (2020), nr 3, s. 173-186
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Andrzejewska, Jolanta. Redaktor naukowy
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 39 (2020), nr 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Nov 24, 2023
Nov 24, 2023
34
https://bc.umcs.pl/publication/51382
Edition name | Date |
---|---|
Ungeheuer-Gołąb, A. Literatura dla dzieci jako przestrzeń wczesnej edukacji w kontekście kanonu lektur | Nov 24, 2023 |
Sadowska, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Kuszak, Kinga Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Siemionow, Justyna Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Tałuć, Katarzyna
Potorska, Alicja. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Pytka, Barbara Kelly, Terry Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Weiner, Agnieszka. Lech, Konstanty (1899-1973). Red. Marczuk, Mieczysław (1924-2016). Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)