Światy równoległe a poczucie wspólnoty w przestrzeni edukacyjnej
Tytuł publikacji grupowej:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Tytuł poprzedni:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio F, Humaniora Vol. 31-Vol 37
Autor: Temat i słowa kluczowe:dialog ; przestrzeń edukacyjna ; współnota ; kultura ; zaangażowanie aksjologiczne
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 41, 1 (2023), s. 217-228 ; tyt. równoległy: Parallel worlds and the sense of community in the educational space
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio F, Humaniora
Prawa: Źródło finansowania :Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego