Samoocena a gotowość do zachowań asertywnych wychowanków instytucjonalnej pieczy zastępczej
Autor: Temat i słowa kluczowe:samoocena ; asertywność ; wychowanek ; opieka zastępcza ; umijętności społeczne
Opis:artykuł w: Anales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36 (2023), 1, s. 93-108 ; tytuł równoległy w języku angielskim: Self-assessment and readiness for assertive behavior among children in institutional foster care ; streszczenie w językach angielskim i polskim
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Wierzejska, Joanna. Redaktor
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36 (2023), 1
Prawa: