Farnicka, Marzanna. ; Kosiková, Verá
Temat i słowa kluczowe:edukacja włączająca ; kultura organizacji ; paradygmat ; kultura szkolna ; transformacja ; uczniowie ; nauczyciele
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36 (2023), 1 ; tytuł równoległy w języku polskim: Modele edukacji włączającej w wybranych placówkach oświatowych w Czechach – edukacja włączająca a kultura organizacji ; streszczenia w językach angielskim, polskim
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Wierzejska, Joanna. Redaktor
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36 (2023), 1
Prawa: