Choking effect, learning school performance. What role do emotional and motivational processes play?
Autor:Mento, Carmela ; Silvestri, Maria Catena ; Zanghì, Dominique ; Bitto, Floriana ; Hadipour, Abed L. ; Pira, Francesco
Temat i słowa kluczowe:edukacja ; motywacja ; nauczanie
Opis:artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42, nr 1 (2023), s. 7-25.
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Data wydania: Typ zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS ; Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42, nr 1 (2023)
Prawa:Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej ; domena publiczna