Tytuł:
Choking effect, learning school performance. What role do emotional and motivational processes play?
Autor:
Mento, Carmela ; Silvestri, Maria Catena ; Zanghì, Dominique ; Bitto, Floriana ; Hadipour, Abed L. ; Pira, Francesco
Temat i słowa kluczowe:
edukacja ; motywacja ; nauczanie
Opis:
artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42, nr 1 (2023), s. 7-25.
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Data wydania:
Typ zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS ; Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42, nr 1 (2023)
Prawa:
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej ; domena publiczna