57 stron ; ilustracje (w tym kolorowe) ; Niepublikowana praca doktorska
Białek, Michał. Promotor ; Gawda, Barbara. Promotor
7 cze 2023
11 maj 2023
73
https://bc.umcs.pl/publication/49854
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wpływ efektu języka obcego na podejmowanie decyzji-testowanie mechanizmów leżących u podstaw efektu | 7 cze 2023 |
Ludwikowska-Świeboda, Karolina Gawda, Barbara. Promotor
Kaproń, Karolina Agata Gawda, Barbara. Promotor
Jach-Salamon, Natalia Gawda, Barbara. Promotor
Skakovska, Anna Szepietowska, Ewa M. Promotor Koniak, Paweł. Promotor pomocniczy
Jędrzejowska, Natalia Borkowska, Aneta. Promotor Daniluk, Beata. Promotor pomocniczy
Stradomska, Marlena Domański, Cezary W. Promotor Filipiak, Sara. Promotor pomocniczy
Stachyra-Sokulska, Anna Markiewicz, Katarzyna. Promotor Danieluk, Barnaba. Promotor pomoc.
Pisarska, Agnieszka (psychologia). Rode, Danuta. Promotor