57 stron ; ilustracje (w tym kolorowe) ; Niepublikowana praca doktorska
Białek, Michał. Promotor ; Gawda, Barbara. Promotor
7 cze 2023
11 maj 2023
59
https://bc.umcs.pl/publication/49854
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wpływ efektu języka obcego na podejmowanie decyzji-testowanie mechanizmów leżących u podstaw efektu | 7 cze 2023 |
Ludwikowska-Świeboda, Karolina Gawda, Barbara. Promotor
Kaproń, Karolina Agata Gawda, Barbara. Promotor
Jach-Salamon, Natalia Gawda, Barbara. Promotor
Skakovska, Anna Szepietowska, Ewa M. Promotor Koniak, Paweł. Promotor pomocniczy
Stradomska, Marlena Domański, Cezary W. Promotor Filipiak, Sara. Promotor pomocniczy
Stachyra-Sokulska, Anna Markiewicz, Katarzyna. Promotor Danieluk, Barnaba. Promotor pomoc.
Jędrzejowska, Natalia Borkowska, Aneta. Promotor Daniluk, Beata. Promotor pomocniczy
Pisarska, Agnieszka (psychologia). Rode, Danuta. Promotor