Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 56, (2022), 2
Jul 4, 2024
Apr 6, 2023
57
https://bc.umcs.pl/publication/49748
Edition name | Date |
---|---|
Rymarczyk, J., The impact of industrial revolution 4.0 and the COVID-19 pandemic on the corporate marketing | Jul 4, 2024 |
Mazur, Zbigniew Leszek Kruk, Emil. Redaktor Fundacja Inicjatyw Akademickich
Lazarenko, Nataliia Ihnatova, Olena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Wołoszyn-Cichocka, Agnieszka Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor
Bida, Olena Kuczaj, Oleksandr Czyczuk, Antonina Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Opora, Robert Nawrocka, Katarzyna Byra Stanislaw. Redaktor naczelny sekcji
Łobacz, Małgorzata Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Czerwonka, Monika Siembida, Joanna. Autor