Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 56, (2022), 2
4 lip 2024
6 kwi 2023
66
https://bc.umcs.pl/publication/49748
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Rymarczyk, J., The impact of industrial revolution 4.0 and the COVID-19 pandemic on the corporate marketing | 4 lip 2024 |
Mazur, Zbigniew Leszek Kruk, Emil. Redaktor Fundacja Inicjatyw Akademickich
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Wójtowicz, Katarzyna Wojtowicz, Jan Ujazda, Damian Zajkowski, Robert. Rekaktor
Czerwonka, Monika Siembida, Joanna. Autor