Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 3, s. 43-55 ; tytuł równoległy w języku angielskim: Development of personal resources of pedagogical students using the design thinking method ; streszczenia w języku angielskim, polskim
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Tychmanowicz, Anna. Redakcja naukowa
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:45508
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 3
1 lut 2023
1 lut 2023
55
https://bc.umcs.pl/publication/49194
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Durkalevych, I. Rozwój zasobów osobistych studentów kierunkówpedagogicznych metodą design thinking | 1 lut 2023 |
Kurtyka-Chałas Justyna Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS