Kreowanie wizerunku placówki oświatowej –perspektywa teoretyczna i praktyczna
Group publication title:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Creator: Subject:rynek usług edukacyjnych ; wizerunek szkoły ; szkoła nowoczesna ; promocja ; public relations ; media społecznościo
Description:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2, s. 165-186 ; tytuł równoległy w języku angielskim: Creating the image of educational institutions – theoretical and practical perspective ; streszczenie w języku angielskim, polskim
Publisher:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Place of publication: Contributor:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Wierzejska, Joanna. Redaktor ; Sanecki, Grzegorz. Redaktor
Date: Type: Identifier: Source:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Language: Relation:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2
Rights: