Tytuł:
Kreowanie wizerunku placówki oświatowej –perspektywa teoretyczna i praktyczna
Tytuł publikacji grupowej:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
rynek usług edukacyjnych ; wizerunek szkoły ; szkoła nowoczesna ; promocja ; public relations ; media społecznościo
Opis:
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2, s. 165-186 ; tytuł równoległy w języku angielskim: Creating the image of educational institutions – theoretical and practical perspective ; streszczenie w języku angielskim, polskim
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Wierzejska, Joanna. Redaktor ; Sanecki, Grzegorz. Redaktor
Data wydania:
Typ zasobu:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2