Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Creator: Subject:sytuacje społeczne ; teoria dramaturgiczna ; nauczyciele ; przedszkole niepubliczne ; Goffman, Erving ; pandemia COVID-19 ; Ukraina ; Polska
Description:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2, s. 139-154 ; tytuł równoległy w języku angielskim: Between the stage and the backstage: social situations in the perspective of non-public kindergarten teachers in terms of Erving Goffman’s theory
Publisher:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Place of publication: Contributor:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Wierzejska, Joanna. Redaktor ; Sanecki, Grzegorz. Redaktor
Date: Type: Identifier: Source:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Language: Relation:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2
Rights: