Virtualization of the educational process in the training of future primary school teachers
Tytuł publikacji grupowej:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Autor:Tovkanets, Anna ; Tovkanets, Oksana
Temat i słowa kluczowe:nauczyciele szkół podstawowych ; kształcenie zdalne ; pandemia COVID-19
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 1, s. 59-69 ; tytuł równoległy w języku polskim: Wirtualizacja procesu edukacyjnego w kształceniu przyszłych nauczycieli szkół podstawowych ; streszczenia w językach angielskim, polskim
Wydawca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru ; Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022)
Zakres:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 1
Prawa: