artykuł w: Prima Educatione. Vol. 6 (2022), s. 111-117 ; tytuł równoległy w języku polskim: Wpływ COVID-19 i traumy na zachowanie uczniów oraz rozważania dotyczące strategii wspierania uczniów przez pedagoga ; streszczenia w jezykach angielskim, polskim.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Parczewska, Teresa (1959-). Red.
2544-2317 ; oai:bc.umcs.pl:45393
Prima Educatione. Vol. 6 (2022)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
20 sty 2023
20 sty 2023
78
https://bc.umcs.pl/publication/49064
Kabat, Małgorzata Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Mazur, Zbigniew Leszek Kruk, Emil. Redaktor Fundacja Inicjatyw Akademickich
Tabis, Dominika Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Szymczyk, Katarzyna Zajkowski, Robert. Rekaktor
Jansson, André Nowak-Teter, Ewa. Red.
Popova, Anastasiia Lyndina, Jevheniia Popov, Pylyp Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nychkalo, Nella. Redaktor numeru Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru
Lazarenko, Nataliia Ihnatova, Olena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Wołoszyn-Cichocka, Agnieszka Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor