Indonesian EFL learners’ attitudes and perceptions on Task-based language teaching
Tytuł publikacji grupowej:Lublin Studies in Modern Languages and Literature
Inny tytuł: Autor:Sholeh, Muhammad Badrus ; Salija, Kisman ; Sahril
Temat i słowa kluczowe:nauczanie języka angielskiego ; polityka edukacyjna ; Indonezja ; ocena
Opis:artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vo. 45, No 3 (2021), s. 109-127 ; streszczeni w języku angielskim
Uwagi:redaktorzy: Jerzy Brzeziński, Irena Nowicka-Koźluk, Janusz Golec, Jarosław Krajka and Jolanta Knieja ; od 2013 publikowane online w formule open-access przez Wydawnictwo UMCS
Wydawca: Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Humanistyczny ; Krzemińska-Adamek, Małgorzata. Redaktor ; Jarosz, Izabela. Redaktor ; Kiszczak, Anna. Redaktor
Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vo. 45, No 3 (2021)
Prawa: