Tytuł:
Indonesian EFL learners’ attitudes and perceptions on Task-based language teaching
Tytuł publikacji grupowej:
Lublin Studies in Modern Languages and Literature
Inny tytuł:
Autor:
Sholeh, Muhammad Badrus ; Salija, Kisman ; Sahril
Temat i słowa kluczowe:
nauczanie języka angielskiego ; polityka edukacyjna ; Indonezja ; ocena
Opis:
artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vo. 45, No 3 (2021), s. 109-127 ; streszczeni w języku angielskim
Uwagi:
redaktorzy: Jerzy Brzeziński, Irena Nowicka-Koźluk, Janusz Golec, Jarosław Krajka and Jolanta Knieja ; od 2013 publikowane online w formule open-access przez Wydawnictwo UMCS
Wydawca:
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Humanistyczny ; Krzemińska-Adamek, Małgorzata. Redaktor ; Jarosz, Izabela. Redaktor ; Kiszczak, Anna. Redaktor
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Język:
Powiązania:
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vo. 45, No 3 (2021)