401 stron ; ilustracje (w tym kolorowe) ; Niepublikowana praca doktorska
Skrzypek, Elżbieta. Promotor ; Grela, Grzegorz. Promotor pomocniczy
26 kwi 2022
4 mar 2022
851
https://bc.umcs.pl/publication/46875
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Uwarunkowania lojalności klientów sieci dyskontowych: ujęcie emocjonalno-behawioralne | 26 kwi 2022 |
Żukowska, Beata Węcławski, Jerzy. Promotor Zajkowski, Robert. Promotor pomocniczy
Bednarzewska, Kinga Ewa Pastuszak, Zbigniew. Promotor Banaś, Jarosław. Promotor pomocniczy
Jasiński, Łukasz Machaj, Mateusz. Promotor
Bodys, Sylwester Chadam, Jan. Promotor Ratajczyk, Monika. Promotor pomocniczy
Ławicka-Kruk, Karolina Sitko-Lutek, Agnieszka. Promotor Jakubiak, Monika. Promotor pomocniczy
Sękowski, Stefan Bałtowski, Maciej. Promotor
Szkutnik, Agata Bednarczyk, Teresa. H. Promotor Kicia, Mariusz. Promotor pomocniczy
Twarowska-Ratajczak, Małgorzata Szołno-Koguc, Jolanta. Promotor Matysek, Grzegorz. Promotor