Artykuł w: Studia Iuridica Lublinensia Vol. 30, 2 (2021), strony 339-356 ; tytuł równoległy: Opodatkowanie influencerów korzystających z Instagrama ; Streszczenia w językach angielskim i polskim.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Studia Iuridica Lublinensia Vol. 30, 2 (2021)
12 sie 2024
15 paź 2021
162
https://bc.umcs.pl/publication/44815
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Radvan, M., Taxation of Instagram influencers | 12 sie 2024 |
Lipińska, Agata Kruk, Emil. Redaktor Fundacja Inicjatyw Akademickich
Latoch-Zielińska, Małgorzata. Monika Gabryś-Sławińska, Robert Westerfelhaus. Redaktor Robert Westerfelhaus. Redaktor
Andrzejewski, Adam (pedagogika). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Ślusarska, Renata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Pers Łukasz
Polskie Towarzystwo Ochrony Prawa Autorskiego
Bernaczek, Karol. Red. Dubieński, Aleksander. Red. Borkowski, Wacław. Red. Smolka, Zbigniew. Red.
Bernaczek, Karol. Red. Dubieński, Aleksander. Red. Borkowski, Wacław. Red. Smolka, Zbigniew. Red.