Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 3 (1994), strony 45-51 ; tyt. równoległy: Znaczenie polityki segmentacji rynku w przedsiębiorstwie
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 3 (1994), strony 45-51
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
May 21, 2024
Jun 11, 2021
31
31
https://bc.umcs.pl/publication/43185
Edition name | Date |
---|---|
Ślusarczyk, S. The importance of the policy of market segmentation in the enterprise | May 21, 2024 |
Ślusarczyk, Stanisław (1952- ).
Ślusarczyk, Stanisław (1952- ).
Ślusarczyk, Stanisław (1952- ).
Bulanda, Maria. Buczkowski, Stefan (1903-1974). Red
Zalewa, Jan. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Kozłowski, Sławomir Grzegorz (1944- ). Wich, Urszula. Redaktor sekcji