Marketing przyszłości, czy powrót do przeszłości?
Autor:Baruk, Agnieszka Izabela (1973- )
Temat i słowa kluczowe:ekonomia ; prasa ekonomiczna ; czasopisma naukowe
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 151-166 ; tytuł równoległy: Marketing of the future, or return to the past?
Wydawca: Miejsce wydania: Współtwórca:Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 151-166
Prawa: Źródło finansowania :Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego