artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 115-132 ; tytuł równoległy: The course and results of restructurisation of the marketing activities in Polish firms
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 115-132
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
May 21, 2024
May 19, 2021
74
74
https://bc.umcs.pl/publication/42523
Edition name | Date |
---|---|
Gulski B., Przebieg i rezultaty restrukturyzacji działalności marketingowej w polskich przedsiębiorstwach | May 21, 2024 |
Gulski, Bogusław.
Gulski, Bogusław. Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Gulski, Bogusław. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Bulanda, Maria. Buczkowski, Stefan (1903-1974). Red
Zalewa, Jan. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Kozłowski, Sławomir Grzegorz (1944- ). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Żukowska, Helena. Wich, Urszula. Redaktor sekcji