Przebieg i rezultaty restrukturyzacji działalności marketingowej w polskich przedsiębiorstwach
Autor: Temat i słowa kluczowe:ekonomia ; prasa ekonomiczna ; czasopisma naukowe
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 115-132 ; tytuł równoległy: The course and results of restructurisation of the marketing activities in Polish firms
Wydawca: Miejsce wydania: Współtwórca:Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 115-132
Prawa: Źródło finansowania :Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego