Poczucie własnej skuteczności a stanowienie o sobie uczniów z dysleksją
Autor: Temat i słowa kluczowe:dysleksja ; samostanowienie ; autonomia ; samoregulacja ; empowerment ; poczucie własnej skuteczności
Opis:artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 37 (2018), nr 4, s. 67-78 ; streszczenie w językach angielskim i polskim
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Bochniarz, Agnieszka. Redaktor tomu ; Grabowiec, Anna. Redaktor tomu
Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 37 (2018), nr 4
Prawa: