Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 5, 14 (1992), strony 189-193 ; Tytuł równoległy: Projekt szkoły opracowany przez Humboldschule Chemnitz w aspekcie tradycji reform pedagogicznych i opieki nad uczniami z uzdolnieniami matematyczno-przyrodniczo-technicznymi ; Streszczenie w języku polskim.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
oai:bc.umcs.pl:38399 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 5, 14 (1992)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
6 maj 2021
23 kwi 2021
72
74
https://bc.umcs.pl/publication/41828