Język metadanych
Tytuł:
Zachowanie dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w sytuacjach frustracyjnych
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
psychologia ; pedagogika ; czasopisma naukowe
Opis:
Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 5, 4 (1992), strony 45-56 ; Tytuł równoległy: Behaviour of children with difficulties in reading and writing in frustrating situations ; Streszczenie w języku angielskim.
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 5, 4 (1992)
Prawa:
Źródło finansowania :
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego