Zachowanie dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w sytuacjach frustracyjnych
Autor: Temat i słowa kluczowe:psychologia ; pedagogika ; czasopisma naukowe
Opis:Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 5, 4 (1992), strony 45-56 ; Tytuł równoległy: Behaviour of children with difficulties in reading and writing in frustrating situations ; Streszczenie w języku angielskim.
Wydawca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 5, 4 (1992)
Prawa: Źródło finansowania :Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego