Tytuł:
Marketing in the activities of banks
Autor:
Stolarska, Agnieszka (ekonomia).
Temat i słowa kluczowe:
Marketing bankowy -- Polska -- 1990-
Opis:
Bibliografia na stronach 97-98. ; Streszczenie w języku angielskim, polskim, rosyjskim. ; artykuł w: Wschód Europy : studia humanistyczno-społeczne Vol. 5, No 2 (2019), strony 87-98 ; artykuł w: Społeczne i ekonomiczne problemy i zagrożenia w XX i XXI wieku = Sočialʹno-êkonomičeskie problemy i ugrozy v 20 i 21 veke = Social and economic problems and threats in 20th and 21st century Strony 87-98
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Centrum Europy Wschodniej UMCS ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Politologi ; Baluk, Walenty. Redaktor naczelny
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Wschód Europy : studia humanistyczno-społeczne Vol. 5, No 2 (2019) ; Społeczne i ekonomiczne problemy i zagrożenia w XX i XXI wieku