Bibliografia na stronach 54-55. ; Streszczenia w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova Vol. 4 (2019), strony 39-55 ; tyt. równoległy: Wprowadzenie działań reformatorskich dotyczących edukacji w zakresie przedmiotów humanistycznych dla studentów stomatologii na przykładzie badań własnych na Uniwersytecie Nauk Medycznych Hokkaido
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Karwatowska, Małgorzata. Red.
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova Vol. 4 (2019)
6 gru 2023
13 sty 2021
78
78
https://bc.umcs.pl/publication/39349
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Kwak, Karolina Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Khomenko, Svitlana Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Omelchenko, Iryna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Babych, Nataliia Tychyna, Kateryna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)