Tytuł:
Stylistyka tekstów reklamowych na przykładzie reklamy kreatywnej
Tytuł publikacji grupowej:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Tytuł równoległy:
Stylistique des textes publicitaires sur l’exemple de la publicité créative
Tytuł poprzedni:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio F, Humaniora Vol. 31-Vol 37
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
reklama ; reklama kreatywna ; teksty reklamowe ; stylistyka
Opis:
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 18 (2000), strony 299-309 ; streszczenie w języku francuskim
Wydawca:
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 18 (2000)
Prawa:
Źródło finansowania :
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego