Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 33, 1 (2020), strony 197-208 ; Tytuł równoległy: Subjectivity and identity vs sense of meaning and quality of life of young people with disabilities ; Streszczenie w języku polskim i angielskim.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
oai:bc.umcs.pl:34708 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
22 kwi 2021
4 lis 2020
110
110
https://bc.umcs.pl/publication/37874
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Barłóg, K. Podmiotowość i tożsamość a poczucie sensu i jakości życia młodzieży z niepełnosprawnością | 22 kwi 2021 |
Barłóg, Krystyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Życzyński, Henryk (1890-1940)
Głuchowska, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Gutowska-Tęcza, Beata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Gutowska-Tęcza, Beata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)