Bibliografia na stronie 128. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 53, 1 (2019), strony 119-128
Lublin : Wydawnictwo UMCS, 1967-
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 53, 1 (2019)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
12 paź 2020
85
86
https://bc.umcs.pl/publication/37625
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Ścibor-Rylski, M. Gamification - the key to in-depth exploration of consumer behavior in market research | 21 maj 2024 |
Ścibor-Rylski, Michał Mijal, Michał Zajkowski, Robert. Redaktor naczelny
Łukasik, Izabella Maria Witek, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954- ). Red.
Czernyszewicz Eugenia Wiśniewska Małgorzata Zdzisława
Litka Paulina Stolarz Bartłomiej. Autor