Bibliografia na stronach 87-88. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 53, 1 (2019), strony 77-88
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 53, 1 (2019)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
12 paź 2020
64
65
https://bc.umcs.pl/publication/37611
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Sobocińska, M. Marketing resources in the processes of competing in the era of the virtualisation of socio-economic life | 21 maj 2024 |
Choryńska, Kornelia Zygmunt, Katarzyna Kasperek, Bogusław (1957- ). Red. Wojnarowicz, Stanisława. Red.
Mališevsʹkij, Oleg Volodimirovič. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Skrzypek, Elżbieta (1952- ) Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Myśliwska, Anna Kasperek, Bogusław (1957- ). Red. Wojnarowicz, Stanisława. Red.
Węgrzyn-Odzioba, Liliana redoktorzy tomu: Justyna Kięczkowska, Aneta Wójciszyn-Wasil Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Politologii
Granat, Anna Granat, Anna. Red.