Tytuł nagłówkowy ; Bibliografia na stronie 48. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 53, 1 (2019), strony 39-48
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 53, 1 (2019)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
12 paź 2020
77
77
https://bc.umcs.pl/publication/37607
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Kuźmicki, M. Modern information and communication technologies in the market of hotel services | 21 maj 2024 |
Piecuch, Aleksander Antoni (1963- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Świdzińska, Agata. Red.
Penkowska, Grażyna (1955- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Świdzińska, Agata. Red.
Choryńska, Kornelia Zygmunt, Katarzyna Kasperek, Bogusław (1957- ). Red. Wojnarowicz, Stanisława. Red.
Skrzypek, Elżbieta (1952- ) Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Myśliwska, Anna Kasperek, Bogusław (1957- ). Red. Wojnarowicz, Stanisława. Red.
Granat, Anna Granat, Anna. Red.
AGH University of Science and Technology Kitowski, Jacek. Redakcja
Kuźmicki, Marek