Shockvertising: Beyond Blunt Slogans and Drastic Images. A Conceptual Blending Analysis
Tytuł publikacji grupowej:Lublin Studies in Modern Languages and Literature
Inny tytuł: Autor: Temat i słowa kluczowe:integracja pojęciowa (językoznawstwo) ; językoznawstwo kognitywne
Opis:artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 38 (2014), z. 2, s. 97-113 ; streszcz. ang.
Uwagi:redaktorzy: Jerzy Brzeziński, Irena Nowicka-Koźluk, Janusz Golec, Jarosław Krajka and Jolanta Knieja ; od 2013 publikowane online w formule open-access przez Wydawnictwo UMCS
Wydawca: Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej ; Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 38 (2014), z. 2
Prawa: