Tytuł:
Diagnoza w resocjalizacji - perspektywy pozytywna vs. negatywna, teoria vs. praktyka diagnozowania
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
Pedagogika resocjalizacyjna -- Polska -- 1990-
Opis:
Bibliografia na stronach 144-146. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 2 (2019), strony 125-146 ; artykuł w: Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji Strony 125-146
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 2 (2019) ; Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji
Prawa:
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej ; Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej