Tytuł:
Kreatywność w świetle teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
Gordon, Edwin Elias (1927-2015) -- krytyka i interpretacja. ; Kreatywność. ; Muzyka -- studia i nauczanie -- Polska --1990-.
Opis:
Bibliografia na stronach 157-160. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 1 (2019), strony 147-160 ; artykuł w: Kreatywność w sztuce i edukacji Strony 147-160
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Lech, Konstanty (1899-1973). Red. ; Marczuk, Mieczysław (1924-2016). Red. ; Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 1 (2019) ; Kreatywność w sztuce i edukacji