Bibliografia na stronie 290. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 31, 4 (2018), strony 275-291 ; Język emocji Strony 275-291 ; tyt. równoległy: Love in the perspective of children from schools working on the basic of M. Montessori's pedagogy vs. those working on the basic of the traditional one
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
oai:bc.umcs.pl:32254 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 31, 4 (2018) ; Język emocji
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
6 sie 2021
8 paź 2019
94
96
https://bc.umcs.pl/publication/35523