Bibliografia na stronach 116-119. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 31, 4 (2018), strony 97-119 ; Język emocji Strony 97-119 ; tyt. równoległy: Linguistic exponents of the concept of "joy" in the utterances of intellectually normal children and children with Down syndrome
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
oai:bc.umcs.pl:32238 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 31, 4 (2018) ; Język emocji
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
8 paź 2019
131
131
https://bc.umcs.pl/publication/35506
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Jęczeń, U. Językowe wykładniki pojęcia "radość" w wypowiedziach dzieci w normie intelektualnej i dzieci z zespołem Downa | 22 kwi 2021 |
Gawda, Barbara Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Jęczeń, Urszula. Saj, Magdalena. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.